Jaka powinna być firmowa strona internetowa?
Jesteś przedsiębiorcą i szukasz sposobu aby dotrzeć ze swoja ofertą do szerokiego grona klientów? W dobie internetu firmowa strona www będzie odpowiedzą na tego typu pytanie. Firmowa strona jednak nie może być przygotowana byle jak i musi spełniać szereg wytycznych aby pomóc odnieść twojej firmie sukces w internecie. W tym artykule podpowiemy zatem jaka powinna być firmowa strona internetowa aby przyciągała ona nowych klientów.
Zacznijmy od tego, że już na etapie projektowania strony www musisz się zatroszczyć o to aby jej strona graficzna była odpowiednio dopasowana do grupy docelowej do której zamierzasz dotrzeć. Postaraj się aby tematyka twojej firmy korelowała z szatą graficzną i estetyką całej witryny. Zapomnij o używaniu już gotowych szablonów i postaw na niestandardowe rozwiązania. Miej również na uwadze, że grafika strony to nie tylko obrazki i kolory ale również czytelne i przystępne dla użytkowników czcionki.
Postaraj się również aby twoja firmowa strona internetowa była intuicyjna w obsłudze oraz zapewniała prostą nawigację.
Pamiętaj również o tym, że w dobie urządzeń mobilnych twoja strona internetowa musi koniecznie być responsywna. Chodzi tutaj o to aby jej rozdzielczość dopasowała się automatycznie do urządzeń mobilnych umożliwiając właścicielom smartfonów i tabletów jej przyjemne przeglądanie. Miej też na uwadze, że sama wyszukiwarka Google dużo bardziej przychylnie patrzy na strony które udostępniają responsywną wersję.
Zadbaj też o odpowiedni content na swojej stronie. Twoja firmowa witryna musi być dopasowana nie tylko pod względem graficznym i technicznym ale też pod względem zawartości która na niej się znajdzie. Postaw zatem na angażujące uwagę klientów artykułu i publikacje. To one decydują o sukcesie w internecie.
Publikowane przez Ciebie treści na firmowej stronie powinny być jak najbardziej spójne i nieść ze sobą wartość merytoryczną. Zastanów się czego może chcieć dowiedzieć się potencjalny klient i na tej podstawie twórz publikacje na swoją firmową stronę www. Jeżeli sam nie jesteś w stanie napisać tego rodzaju publikacji zawsze możesz zwrócić się do agencji marketingowej lub też doświadczonego copywritera.