Jak tworzyć wartościowe opisy produktów do sklepu www

W obecnych czasach klienta trzeba przekonać do tego aby chciał dokonać zakupu właśnie w naszym sklepie. W przypadku gdy cena oferowanego towaru w różnych sklepach www jest bardzo podobna o decyzji gdzie zakupić dany produkt decydują najczęściej inne rzeczy. Jednym z takich czynników który jest w stanie przekonać klienta do kliknięcia na ikonkę kup właśnie w naszym sklepie jest wartościowy opis produktu. W tym artykule postaramy się wam podpowiedzieć jak tworzyć wartościowe opisy produktów do sklepu www.

opisy produktów

opisy produktów

Na samym początku tworząc opis produktu pamiętaj aby nie nasycać go zbytnio frazami w stylu ,,najlepszy”, ,,najwydajniejszy” itd. Tego typu przymiotniki działały na klientów kilka dekad temu. Teraz gdy potencjalny klient zobaczy tego rodzaju opis pomyśli, że sprzedawca zwyczajnie chce mu zamydlić oczy pięknymi frazesami.

Z tego też względu opisując produkt lepiej skupić się na konkretach. Przedstawić cechy produktu bez używania żadnych upiększających przymiotników i skupić się na suchych faktach. Tego typu przekaz dużo lepiej rezonuje obecnie z klientami, którzy oczekują iż dostaną dokładną i sprawdzoną informację czym dany produkt jest a czym nie.

Tworząc opisy warto również wczuć się w skórę odbiorcy. Spojrzeć jego oczami na to czego oczekuje i jakie są jego wymagania. Dodatkowo wczuwając się w skórę klienta można dużo lepiej dopasować działania marketingowe takie jak na przykład Google AdWords.

Pisząc opis produktu warto też posługiwać się tak zwanym językiem korzyści. Najlepiej na klienta działają zdania które jasno i klarownie przedstawią mu jakie korzyści wynikną dla niego z posiadania danego produktu. Jeżeli zatem tworzysz opis pralki która ma bardzo szybki program piorący to podkreśl, że dzięki temu będziesz mieć więcej czasu na zajęcie się innymi domowymi obowiązkami.

Miej również na uwadze aby twój opis był unikalny. Roboty wyszukiwarki Google bardzo cenią sobie unikalne opisy i dużo bardziej przychylnym okiem będą spoglądać na tego rodzaju witryny. Opisy do produktów możesz tworzyć sam lub zlecić to zadanie agencji SEO lub też sprawdzonym copywriterom.

Warto również podczas tworzenia opisu wykorzystać informacje uzyskane od internautów. Jeżeli tylko masz taką możliwość w sklepie to dodaj panel do oceny danego towaru. Przez to będziesz mógł później umieścić informację iż tylu i tylu klientów oceniło ten produkt na pięć gwiazdek.