Jak sprawić aby Facebookowi fani stali się klientami?
Jeżeli posiadasz na swojej Facebookowej stronie sporą liczbę fanów to logicznym krokiem jest chęć aktywowania ich i sprawienia aby stali się klientami. Pozwoli to w prosty sposób zwiększyć zyski twojej firmy. Pojawia się jednak pytanie jak tego dokonać. Jak sprawić aby Facebookowi fani stali się klientami? Czytając nasz dzisiejszy wpis poznasz odpowiedź na to pytanie.
Na samym początku warto w tym celu zaoferować fanom stosowne kupony i rabaty. Jest to jeden z najprostszych i skutecznych sposobów aby fana przekształcić w klienta. Postaraj się więc aby dla fanów którzy nie korzystali jeszcze z twoich usług przygotować specjalne kody rabatowe za polubienie strony na Facebooku. Nie można zapomnieć również o tych bardziej lojalnych fanach i dla nich też przygotować jakiegoś rodzaju rabat.
Jak powinno się tworzyć takie kupony? Powinny one zawierać krótkie ale treściwe wezwanie do działania. Dobrym krokiem jest umieszczenie zdjęcia produktu który sugerujesz zakupić oraz dokładnej instrukcji jak z owego kuponu skorzystać.
Pamiętaj też aby wyraźnie zaznaczyć iż kupon rabatowy jest skierowany wyłącznie do fanów. Pozwoli im to poczuć się wyjątkowo i będą bardziej skłonni do skorzystania z rabatowego kodu.
Innym dobrym sposobem na zamienienie fana w klienta jest opowiedzenie historii związanej z oferowanym produktem. Sam produkt nie niesie dla klienta zazwyczaj żadnej wartości. Istotne jest to co klient z danym produktem może zrobić i co dzięki temu zyska. Postaraj się zatem aby publikowane treści na temat twojego towaru były interesujące dla fanów. Muszą zawierać dobrej jakości zdjęcia. Czasami warto pokusić się o to aby zamieścić zdjęcie przedstawiające produkt w rękach jakiejś znanej i rozpoznawalnej osoby. W znaczący sposób zachęci to klientów do skorzystania z niego.
Na sam koniec pokaż kulisy swojej działalności. Fani uwielbiają poznawać różnego rodzaju smaczki czy też podglądnąć ,,od kuchni” jak wygląda proces produkcji lub funkcjonowania danej firmy. Postaraj się pokazać klientom ile pracy wkładasz w działanie firmy, jak bardzo dbasz o wszelkie szczegóły a to na pewno pomoże zachęcić go do zapoznania się z Twoją ofertą.