Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jak pozyskać ruch organiczny na sklepie www

Jak pozyskać ruch organiczny na sklepie www

Jak pozyskać ruch organiczny na sklepie www

Ilość wejść użytkowników bezpośrednio z wyszukiwarki Google na stronę naszego sklepu www ma bardzo duże znaczenie w osiągnięciu wysokich wyników sprzedaży. Co jednak istotne istnieją metody które pozwalają zwiększyć ilość takich wejść na daną stronę. Służą do tego celu w głównej mierze techniki pozycjonowania stron www. W tym artykule postaramy się wam zatem podpowiedzieć jak pozyskać ruch organiczny na sklepie www.

ruch organiczny

ruch organiczny

Pierwszym krokiem do pozyskania organicznego ruchu na stronie jest zbadanie i określenie które z linków zwrotnych na stronie są dobre, a które złe. Jeżeli zatem zależy nam na dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania powinniśmy starannie przeanalizować wszystkie linki zwrotne prowadzące do naszej strony www pod kątem ich jakości. Te które okażą się być niskiej jakości będzie trzeba się pozbyć. Warto przygotować sobie listę tego rodzaju linków i wysłać ich od webmasterów z prośba o ich usunięcie.

Kolejnym krokiem do poprawienia organicznego ruchu na stronie będzie prowadzenie bloga związanego z prowadzoną przez nas działalnością. Najprostszym sposobem będzie tworzenie poradników dotyczących oferowanego przez nas towaru. Klienci mają różnego rodzaju pytania które się powtarzają więc blog to też doskonałe miejsce aby w jednym z artykułów udzielić odpowiedzi na tego rodzaju wątpliwości klientów. Klient któremu udzielono pomocy będzie dużo bardziej skłonny do skorzystania z oferty danego sklepu www.

Innym sposobem na polepszenie ruchu organicznego jest branie czynnego udziału w życiu danej branży w której operujemy. Powinniśmy zatem aktywnie brać udział w życiu for społecznościowych związanych z daną branżą. Pozwoli to innym użytkownikom zwrócić uwagę na waszą obecność w sieci i przełoży się na większy ruch.

 

Następnym sposobem jest optymalizowanie matadanych jak i treści na stronie. Jedną z pierwszych rzeczy jakie zauważają roboty wyszukiwarki Google są właśnie metadane i to czy słowa kluczowe związane z daną stroną znajdują się w nich. Istotne są również treści publikowane na stronie. Ważne aby były one dobrze przygotowane merytorycznie i przyciągały uwagę użytkowników.

Przykładem sklepu www który bardzo dobrze realizuje opisane przez nas porady jest http://e-hurtownia-opakowan.pl/

 

Dodaj komentarz