Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jak pozycjonować się lokalnie?

Jak pozycjonować się lokalnie?

Jak pozycjonować się lokalnie?

Przeszukując internet niejednokrotnie szukamy firm czy też usług które będą niejako dostępne na wyciągnięcie naszej ręki. Mowa zatem o wszystkich lokalnych firmach które świadczą swoje usługi na danym obszarze. Dzięki algorytmom wyszukiwarki szukając tego typu rzeczy wcale nie musisz wpisywać miasta czy też konkretnej ulicy. Wszystko to zostanie bowiem określone na podstawie lokalizacji. Sprawia to, że w reklamowaniu się na lokalnym rynku drzemie olbrzymi potencjał dla wielu przedsiębiorców. W tym artykule postaramy się im podpowiedzieć jak pozycjonować się lokalnie.

pozycjonowanie lokalne firmy

pozycjonowanie lokalne firmy

Już od jakiegoś czasu wyniki wyszukiwań lokalnych są połączone z mapami Google. Dlatego też aby dana firma była widoczna w Google Maps trzeba utworzyć jej wizytówkę posługując się dedykowanym do tego celu narzędziem – Google Moja Firma. Cały proces jest oczywiście bardzo prosty i intuicyjny. Wymaga jedynie wypełnienia podstawowych danych dotyczących nazwy firmy, adresu i danych kontaktowych. Po stworzeniu wizytówki będzie ona od razu widoczna dla wszystkich użytkowników internetu, którzy będą mogli ponadto dodać opinię o twojej firmie. Poprzez tego rodzaju profil przedsiębiorca jest w stanie dostarczyć potencjalnym klientom niezbędnych informacji na temat swojej działalności.

Jednak sama wizytówka nie wystarczy aby skutecznie pozycjonować się lokalnie. Potrzeba również zoptymalizować samą stronę www pod kątem lokalnego wyszukiwania. Niezbędne będzie na przykład zajęcie się tytułami title i meta description. Powinniśmy w nich zamieścić nazwę miejscowości na terenie której działa firma. Schemat powinien przedstawiać się następująco. Najpierw tytuł podstrony, następnie nazwa firmy i na samym końcu miejscowość.

 

Jeżeli chodzi o meta description to tutaj najbardziej istotne będzie aby opis był możliwie naturalny. Nie powinno w nim na siłę upychać się zbyt dużej ilości słów kluczowych. Lepiej postawić na angażujący uwagę użytkownika opis który zachęci go do odwiedzenia naszej witryny.

Istotne będzie też zoptymalizowanie treści na stronie. Trzeba przy ich tworzeniu skupić się na tym aby w naturalny sposób nawiązywały w jakiś sposób do regionu lub też miasta na terenie którego dana firma świadczy lokalne usługi. Wszystkie przygotowane teksty powinny być interesujące dla potencjalnego czytelnika. Trzeba zatem zapomnieć o nachalnej reklamie i postawić na informacje które będą przydatne dla wszystkich odwiedzających stronę.

 

W przypadku gdy na przykład chcielibyście państwo być wysoko w wynikach wyszukiwania Google na hasło pozycjonowanie nowy sącz to opisane przez nas kroki działania oraz prowadzenie skutecznego link buildingu do strony www powinno przynieść bardzo pozytywne rezultaty.

Dodaj komentarz