Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi?

Jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi?

Jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi?

Media społecznościowe na stałe wpisały się już w nasze codzienne życie. Nic zatem dziwnego, że wykorzystywane są również przez przedsiębiorców w celu rozwoju swojego biznesu. Można zatem coraz częściej zaobserwować, że przedsiębiorcy odsyłają klientów ze swoich profili na firmowe strony i vice versa. Przenikanie się bowiem tych dwóch światów jest bardzo pozytywne z biznesowego punktu widzenia. W związku z tym w tym poradniku podpowiemy wam jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi.

Jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi

Jak poprawnie zintegrować stronę www z mediami społecznościowymi

Po pierwsze należy skupić się na najważniejszych dla nas kanałach społecznościowych. Nie warto umieszczać na stronie odnośników do każdego jednego z profili na social media. Obecnie istnieje bardzo wiele portali społecznościowych. Od najbardziej znanych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn aż na mniej znanych kończąc – Tumblr czy też Flickr. Dobrze będzie zdecydować się które profile są dla naszego biznesu najbardziej wartościowe i gdzie posiadamy najbardziej rozbudowaną społeczność. Prowadzenie social media to bowiem sztuka zbudowania wokół siebie lub marki mocnej i dobrze zorganizowanej społeczności. Danie klientom zbyt dużego wyboru odnośnie kanałów społecznościowych może bowiem doprowadzić do osłabienia przekazu.

Warto także postarać się aby wybrane przez nas odnośniki do profili w mediach społecznościowych zostały zaimplementowane w postaci jakiego interaktywnego elementu. W tym celu można skorzystać z gotowych modułów służących do tego celu lub też samodzielnie zaprogramować własne rozwiązanie od podstaw.

W przypadku odnośników do profili w mediach społecznościowych należy koniecznie upewnić się, że posiadają one atrybut ,,nofollow”. Dotyczy to wszystkich profili z wyjątkiem tych na portalu Google Plus. Chodzi tutaj o to aby nie przekazywać mocy naszej witryny do zewnętrznych portali.

Dodając do strony funkcjonalność związaną z mediami społecznościowymi należy jednak mieć umiar. Umieszczanie ich zarówno w panelu bocznym, stopce czy też na górze strony to z całą pewnością przesada. Tego rodzaju odnośniki powinny być widoczne, ale na pewno nie natarczywe i nachalne. Nie mogą odwracać uwagi klienta od innych istotnych elementów umieszczonych na stronie.

Na sam koniec przypominamy również o tym aby przy okazji integracji mediów społecznościowych nie zapomnieć o promowaniu swojego bloga. Jest on szczególnie istotny pod względem contentu i pozycjonowania strony, warto zatem również aby i odnośnik do niego znalazł się w widocznym na stronie miejscu.

prowadzenie social media

Dodaj komentarz