Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Gdzie umieszczać content na stronie sklepu www

Gdzie umieszczać content na stronie sklepu www

Gdzie umieszczać content na stronie sklepu www

W branży handlu internetowego na coraz to większym znaczeniu zyskują publikowane treści. Zaprezentowane w różnej formie są w stanie wykreować pozytywny wizerunek danego sklepu jak i pomóc w pozycjonowaniu. W jaki jednak sposób umieścić wysokiej jakości content na stronie www? Dziś postaramy się wam podpowiedzieć w których miejscach sklepu drzemie największy potencjał pod względem treści czyli gdzie umieszczać content na stronie sklepu www aby przyniósł on najlepsze rezultaty.

content na stronie sklepu

content na stronie sklepu

Pierwszym i najbardziej logicznym miejsce do umieszczenia contentu jest oczywiście strona główna sklepu online. Trzeba zatem zadbać aby tekst na głównej stronie sklepu dostarczał niezbędnych informacji na temat naszej firmy oraz wykazywał wszystkie plusy jakie płyną ze skorzystania z prezentowanej oferty ( darmowa wysyłka, dłuższy czas na zwrot towaru itd ). Pamiętajmy też aby tekst na stronie głównej był odpowiednio sformatowany czyli zawierał odpowiednie akapity, nagłówki czy też wypunktowania.

Następnym miejscem które aż prosi się o wykorzystanie pod względem potencjału na publikację treści są opisy kategorii. Nawet w obecnych czasach gdy Google tak bardzo ceni sobie unikatowe treści wielu przedsiębiorców nie posiada na stronach kategorii opisów. Publikacja wysokiej jakości contentu dla danej kategorii może znacząco pomóc w procesie pozycjonowania danego sklepu internetowego. Ponadto teksty publikowane na stronie kategorii stanowią doskonałe miejsce do umieszczenia kilku słów kluczowych na które zamierzamy się pozycjonować.

 

Innym miejscem gdzie wysokiej jakości content może zabłyszczeć są naturalnie opisy produktów. Jednym z podstawowych błędów jakie można spotkać w branży e-commerce to zduplikowane treści. Mowa tu na przykład o kopiowaniu opisu produktów ze strony producenta czy też dystrybutora. Jest to niestety bardzo duży problem jeżeli spojrzymy na niego pod kątem pozycjonowania. Warto zatem upewnić się iż wszystkie opisy będą unikalne i przygotowane specjalnie dla naszego sklepu.

Na sam koniec zostawiliśmy blog czyli miejsce gdzie można publikować najróżniejszego rodzaju content od poradników, poprzez wszelkiego rodzaju porównania, recenzje czy też zestawienia najlepszych produktów. Odpowiednie wykorzystanie potencjału jaki drzemie w treściach umieszczanych na blogu może bardzo pomóc w promocji sklepu i jego pozycjonowaniu.

 

Dodaj komentarz