Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej?
Może nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy ale blisko dziewięćdziesiąt procent polskich internautów wykorzystuje wyszukiwarkę internetową Google aby odnaleźć interesujące ich treści. Nasuwa to zatem logiczny wniosek iż aby rozpromować swój biznes trzeba zadbać o jego odpowiednią widoczność w wynikach wyszukiwarki Google. Sprawia to, że coraz częściej właściciele firm inwestują w pozycjonowanie swojej strony firmowej czy też prowadzonego sklepu www. Jak jednak wybrać firmę która zajmie się pozycjonowaniem? Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej? Dowiecie się tego z poniższego artykułu.
Pierwszym krokiem do sprawdzenia danej firmy SEO powinno być sprawdzenie jak prezentuje się ich własna strona firmowa. Warto też sprawdzić jak owa strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Jeżeli będzie ciężko ją znaleźć to możemy mieć niemal pewność, że mamy do czynienia z firmą, która raczej nie jest godna naszego zaufania. W przypadku gdy stwierdzimy, że strona prezentuje się odpowiednio i sama nawigacja po niej jest przyjemna i intuicyjna to da to nam już pozytywny sygnał co do wiedzy i możliwości osób tam pracujących.
Kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie historii poprzednich sukcesów czy też osiągnięć danej firmy pod kątem pozycjonowania stron. Sprawdź zatem od jakiego czasu dana firma funkcjonuje w branży pozycjonerskiej. Z jakimi klientami już współpracowała i jakie projekty udało się jej zrealizować. Jeżeli znajdziesz wśród tych firm jakieś znane marki to możesz mieć większą pewność, ze masz do czynienia z profesjonalistami w swoim fachu.
Inną ważną informacją są dostępne formy kontaktu z daną firmą pozycjonerską. Dobrze będzie się upewnić czy dana firma podchodzi do każdego klienta indywidualnie czy też jej oferta rozsyłana jest w sposób masowy bez jakiejś konkretnej analizy strony klienta. Warto także zaglądnąć do sekcji ,,o firmie” na stronie i sprawdzić jak prezentuje się zespół danej firmy SEO. Jakimi kwalifikacjami może się on pochwalić.
Na sam koniec nie zapomnij o umowie jaką przedstawi Ci firma SEO. Sprawdź czy jej zapisy są jasne i klarowne oraz czy nie zostawiają firmie pozycjonującej jakiejś bezpiecznej furtki w razie nie wywiązania się ze swoich zobowiązań.