Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej?

Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej?

Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej?

Może nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy ale blisko dziewięćdziesiąt procent polskich internautów wykorzystuje wyszukiwarkę internetową Google aby odnaleźć interesujące ich treści. Nasuwa to zatem logiczny wniosek iż aby rozpromować swój biznes trzeba zadbać o jego odpowiednią widoczność w wynikach wyszukiwarki Google. Sprawia to, że coraz częściej właściciele firm inwestują w pozycjonowanie swojej strony firmowej czy też prowadzonego sklepu www. Jak jednak wybrać firmę która zajmie się pozycjonowaniem? Co powinno decydować o wyborze firmy pozycjonującej? Dowiecie się tego z poniższego artykułu.

firma seo

firma seo

Pierwszym krokiem do sprawdzenia danej firmy SEO powinno być sprawdzenie jak prezentuje się ich własna strona firmowa. Warto też sprawdzić jak owa strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Jeżeli będzie ciężko ją znaleźć to możemy mieć niemal pewność, że mamy do czynienia z firmą, która raczej nie jest godna naszego zaufania. W przypadku gdy stwierdzimy, że strona prezentuje się odpowiednio i sama nawigacja po niej jest przyjemna i intuicyjna to da to nam już pozytywny sygnał co do wiedzy i możliwości osób tam pracujących.

Kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie historii poprzednich sukcesów czy też osiągnięć danej firmy pod kątem pozycjonowania stron. Sprawdź zatem od jakiego czasu dana firma funkcjonuje w branży pozycjonerskiej.  Z jakimi klientami już współpracowała i jakie projekty udało się jej zrealizować. Jeżeli znajdziesz wśród tych firm jakieś znane marki to możesz mieć większą pewność, ze masz do czynienia z profesjonalistami w swoim fachu.

Inną ważną informacją są dostępne formy kontaktu z daną firmą pozycjonerską. Dobrze będzie się upewnić czy dana firma podchodzi do każdego klienta indywidualnie czy też jej oferta rozsyłana jest w sposób masowy bez jakiejś konkretnej analizy strony klienta. Warto także zaglądnąć do sekcji ,,o firmie” na stronie i sprawdzić jak prezentuje się zespół danej firmy SEO. Jakimi kwalifikacjami może się on pochwalić.

Na sam koniec nie zapomnij o umowie jaką przedstawi Ci firma SEO. Sprawdź czy jej zapisy są jasne i klarowne oraz czy nie zostawiają firmie pozycjonującej jakiejś bezpiecznej furtki w razie nie wywiązania się ze swoich zobowiązań.

 

Dodaj komentarz