O czym pamiętać tworząc treści na firmową stronę?

Jeżeli interesujesz się choć trochę pozycjonowaniem to wiesz już zapewne, że wysokiej jakości treści są niezbędne w celu osiągnięcia dobrych rezultatów. Jest to też szczególnie istotne w przypadku wszelkiego rodzaju stron firmowych. W tym artykule postaramy się zatem podpowiedzieć o czym pamiętać tworząc treści na firmową stronę.

treści na stronie

treści na stronie

Po pierwsze należy zadbać o odpowiednią długość publikowanych treści. Algorytmy Google przywiązują dość znaczną wagę do tego ile czasu użytkownicy spędzają na danej stronie. W związku z tym długie i obszerne artykuły są bardziej preferowane. Można przyjąć, że absolutnym minimum jest tworzenie publikacji o długości przynajmniej 3000 znaków. Nie należy jednak przesadzać i zaleca się nie przekraczać trzykrotności tej wartości.

Kolejnym kluczem jest wykorzystanie słów kluczowych. Treści które tworzysz mają być przydatne nie tylko dla użytkowników ale również robotów wyszukiwarek Google. Muszą zatem zawierać słowa kluczowe na których nam zależy. Nie mogą jednak one być umieszczone w sposób nachalny czy też mało naturalny. Najlepiej aby słowa kluczowe znalazły się na początku jak i na końcu danej publikacji.

Jeżeli chodzi o ilość słów kluczowych to można przyjąć iż w przypadku krótszych publikacji najlepiej będzie nie przekraczać liczby trzech słów kluczowych na cały artykuł.

Istotne jest także to jaką wartość dodaną będzie miała nasza publikacja dla potencjalnego czytelnika. Musi też być osadzona w odpowiednim kontekście.

Tworząc publikacje trzeba też postarać się aby były możliwie jak najbardziej unikalne. Kopiowanie czy też powielanie publikacji innych autorów może jedynie sprawić, że zostaniemy przez algorytmy Google potraktowani jako spam co może wpłynąć na obniżenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Na sam koniec pamiętaj o regularności publikowanych na firmowej stronie treści. Dobrą decyzją aby zadbać o zawsze świeże treści jest podłączenie pod firmową stronę bloga, gdzie będziemy poruszać zagadnienia związane z branżą w której operujemy oraz przedstawiać oferowane przez nas produkty czy też usługi.