Najczęstsze mity na temat Google Ads

Pozycjonowanie stron internetowych w dobie obecnej, dużej konkurencji na rynku to dla każdego przedsiębiorcy niemal konieczność. Jak jednak wiadomo pozycjonowanie to proces długotrwały i na jego pierwsze efekty trzeba trochę  zaczekać. Dla przedsiębiorców, którzy chcą jednak natychmiastowych rezultatów istnieją inne metody takie jak chociażby Google Ads. Ta popularna forma reklamy owiana jest jednak wśród wielu przedsiębiorców pewną legendą. W tym artykule postaramy się zatem specjalnie dla was omówić najczęstsze mity na temat Google Ads.

google ads mity

google ads mity

Pierwszy mit dotyczy tego, iż praktycznie nikt nie wchodzi w reklamy z Google Ads. Jeżeli tego rodzaju twierdzenie rzeczywiście okazało by  się prawdziwe to nie lada zagadką było by to dlaczego Google jest jedną z najbogatszych firm na świecie. Dlaczego mit ten tak często zatem się pojawia? Otóż wszystko prawdopodobnie przez to, że istnieje część użytkowników która rzeczywiście z pełną świadomością nie klika w reklamy. Szukają oni informacji w wyszukiwarce i wszelkie wyniki związane z ofertami sprzedażowymi zwyczajnie pomijają. W reklamy wchodzą natomiast wszyscy Ci którzy w wyszukiwarkę Google wchodzą z zamiarem zakupu jakiegoś produktu.

Kolejny mit na temat Google Ads dotyczy tego iż ta forma reklamy to tylko marketing w wyszukiwarce. Nic bardziej mylnego. Może na początku tej usługi rzeczywiście tak było. Jednak na przestrzeni lat Google znacząco rozwinął swoje usługi i w obecnym momencie Google Ads to pełna paleta miejsc gdzie można umieścić daną reklamę. Począwszy od map Google, przez sklep Google Play aż na reklamie w poczcie Gmail kończąc. Jak zatem widać Google Ads to już wcale nie jest reklama wyłącznie w wyszukiwarce.

Ostatni mit jakiemu się przyjrzymy to ten jakoby reklama w Google Ads była bardzo droga. Oczywiście – może tak być. Jeżeli zechcemy na to przeznaczyć dużą ilość budżetu to może się tak stać. Standardowo jednak reklama ta wcale nie musi być droga. Wszystko przez to, że mamy możliwość dopasowania kosztów idealnie do naszych potrzeb. Oprócz tego bardzo szczegółowe opcje targetowania reklamy sprawiają, że można dodatkowo obniżyć jej koszty i zwiększyć też tym samym skuteczność.