Jakich treści nie może zabraknąć na stronie www?

Strona twojej firmy w internecie to nic innego jak multimedialna wizytówka. To od jej wyglądu i treści zależeć będzie to jak postrzegać będą cię klienci i biznesowi partnerzy. Dobra strona powinna zatem nie tylko ładnie się prezentować ale też mieć cenne dla klienta informacje. Projektowanie stron www, zwłaszcza tych dla biznesu jest zatem sztuką znalezienia kompromisu pomiędzy interesującą formą graficzną a łatwymi do przyswojenia treściami. To właśnie na tych drugich skupimy się w tym artykule. Postaramy się wam podpowiedzieć jakich treści nie może zabraknąć na stronie www.

treści na stronie firmowej

treści na stronie firmowej

Zacznijmy zatem od tego, że firmowa strona powinna zawierać najbardziej istotne informacje o naszym przedsiębiorstwie. Podstrona z prezentacją firmy to w końcu doskonały sposób aby przywitać się z klientami i przedstawić im kim tak naprawdę jesteśmy. Pokazać ludzką twarz naszej działalności. Zakładka z informacjami o firmie to świetne miejsce aby pochwalić się naszymi dotychczasowymi osiągnięciami, przedstawić plany na przyszłość oraz zrealizowane już cele.

Największą uwagę poświęć jednak tak jak wspomnieliśmy wcześniej osobom tworzącym twój firmowy zespół. Klienci dużo chętniej skorzystają z oferty twojej firmy, jeżeli poznają dobrze kto ją tak naprawdę tworzy.

Kolejną istotną informacją która musi znaleźć się na firmowej stronie jest zakładka z ofertą. Musi ona być odpowiednio atrakcyjna zarówno wizualnie jak i merytorycznie dla odbiorcy. To właśnie to miejsce powinno stanowić najważniejszy punkt na mapie twojej firmowej strony. Postaraj się zatem rzetelnie przedstawić swoją ofertę posługując się jedynie konkretami i merytorycznymi faktami. Oszczędź sobie różnego rodzaju ozdobników w opisach.

Firmowa strona to też bardzo dobre miejsce do dzielenia się swoją zgromadzoną na przestrzeni lat wiedzą. Wystarczy, że pod stronę podepniesz blog i już klienci będą mogli całymi garściami czerpać z twojego doświadczenia. W ten sposób uzyskasz opinię eksperta w swojej dziedzinie i dużo łatwiej będzie Ci przekonać klienta do swoich usług.

Na stronie powinna znaleźć się też informacja o osobach które już skorzystały z naszych usług i mogą potwierdzić wysoką jakość naszych produktów czy też standard oferowanych usług. Sprawisz w ten sposób, że przedstawione na stronie z ofertą informacje nie będą pustymi słowami ale będą miały zakotwiczenie w rzeczywistości. Zwyczajnie będziesz w stanie zbudować wiarygodność swojej firmy.

Na sam koniec nie zapomnij też o umieszczeniu wszelkich niezbędnych danych kontaktowych. Numerów telefonu, adresów mailowych, godzin otwarcia firmy itd.