Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Co sprzedawać w internecie?

Co sprzedawać w internecie?

Co sprzedawać w internecie?

Rozważasz założenie sklepu internetowego? Nie wiesz jednak jakie produkty musiałbyś sprzedawać aby móc odnieść sukces w branży e-commerce? Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie co sprzedawać w internecie.

sprzedaż w internecie

sprzedaż w internecie

Odpowiedź na pytanie z tytułu wydaje się bardzo prosta. Najlepiej zaoferować to co jest w danym momencie najpopularniejsze. Można tutaj kierować się własną intuicją i wyczuciem rynku albo swoją decyzję oprzeć o dostępnych danych statystycznych. W tym momencie z pomocą przyjdzie nam usługa o nazwie Google Trends wchodząca w skład popularnej wyszukiwarki internetowej. Dzięki Google Trends będziesz w stanie zweryfikować swoją decyzję o sprzedaży tego, konkretnego produktu.

Czym zatem tak naprawdę jest Google Trends? To urządzenie Google które pozwala nam sprawdzić czego aktualnie najchętniej szukamy w internecie. Możemy dzięki niemu zestawić ze sobą i porównać dowolnie wybrane słowa kluczowe i sprawdzić która z nich cieszy się większą popularnością wśród określonej grupy docelowej.

Jeżeli więc nadal stoisz przed dylematem co zamierzasz sprzedawać i nie masz żadnego pomysłu na to czym ma się zajmować twój sklep to możesz zacząć od porównania wyników wyszukiwania na takie słowa jak elektronika, ubrania czy też jedzenie.

Google Trends pokaże Ci które z tych trzech fraz jest obecnie najczęściej wpisywanym w wyszukiwarkę hasłem. Będziesz już więc mógł zawęzić grono produktów którymi warto się zająć. Następnie warto skoncentrować się na konkretnych produktach z danej branży i zorientować się który z nich wybija się na tle reszty.

 

Google Trends pozwala również dowiedzieć się w jakich regionach lub też miastach znajduje się największa grupa twoich potencjalnych klientów. To bardzo ważne w odniesieniu do użycia w późniejszym czasie reklam i ich sposobu targetowania.

Warto również wykorzystać Google Trends do śledzenia działań konkurencji. Baczne obserwowanie statystyk pozwoli ci na zauważenie, które to działania twoich konkurentów mają największy wpływ na zainteresowanie konsumentów i sam będziesz mógł dzięki temu wzorować się na ich strategi wprowadzając je w swoim biznesie.

Dodaj komentarz