Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www

Najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www

Najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www

Walka niską ceną czy też doskonałą obsługą klienta od dawna nie wystarczy aby odnieść sukces w biznesie internetowym. Obecnie bez wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google nie ma praktycznie co liczyć na sukces. Pozycjonowanie stron www jest zatem niezwykle istotne w przypadku każdej branży. Niestety nadal wielu przedsiębiorców nie zaznajomionych z tematem nie jest przekonana do działań SEO ze względu na pokutujące w ogólnym obiegu mity na jego temat. W tym artykule przedstawimy wam zatem najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www.

Najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www

Najczęściej powtarzane mity na temat pozycjonowania stron www

Jednym z częściej pojawiających mitów jest ten jakoby wyłącznie dobrej jakości content był wystarczający do tego aby nasza strona mogła liczyć na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Nie ma nic bardziej mylnego. To prawda, że Google bardzo ceni sobie treści na stronie ale nie jest to jedyny czynnik rankingowy. Dobrej jakości content musi iść w parze z innymi działaniami z zakresu pozycjonowania stron www.

Kolejny mit to ten jakoby działania pozycjonerskie opierały się głównie na różnego rodzaju sztuczkach. Pozycjonowanie to nie magia i wymaga wiedzy i dużych nakładów pracy. Nie ma magicznego sposobu na znalezienie się w na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wysokie pozycje okupione zawsze są nakładem ciężkiej pracy i stosowania wypracowanych na przestrzeni lat praktyk, które cały czas trzeba modyfikować i usprawniać.

Następny mi tyczy się tego, że raz zdobyta wysoka pozycja będzie nasza już na zawsze. W SEO nie ma nic trwałego i pewnego. Jeżeli zaprzestaniemy działań pozycjonerskich to z całą pewnością prędzej czy później stracimy nasze wysokie pozycje na rzecz konkurencji. Trzeba zatem cały czas dbać o to aby nasza witryna utrzymywała wysokie pozycje.

Inny mit dotyczy tego iż media społecznościowe nie mają wpływu na pozycjonowanie. W sensie stricte można uznać to stwierdzenie za poprawne. Ale celem SEO jest również uzyskanie dużego ruchu na stronie a media społecznościowe służą właśnie do tego celu. Dobrze prowadzone kanały społecznościowe potrafią bowiem generować naprawdę spory ruch na stronie.

Dodaj komentarz