Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jak promować małą firmę w internecie?

Jak promować małą firmę w internecie?

Jak promować małą firmę w internecie?

Mali przedsiębiorcy czy też firmy jednoosobowe mają bardzo utrudnione prowadzenie skutecznych działań biznesowych. Wszystko ze względu na ograniczone środki finansowe. W związku z tym muszą wszędzie starać się optymalizować swoje wydatki i szukać oszczędności. Małe firmy muszą się liczyć z każdym wydanym groszem. Dlatego też tak istotne jest prowadzenie przemyślanych działań marketingowych. Zwłaszcza w internecie. W tym artykule postaramy się wam podpowiedzieć jak promować małą firmę w internecie.

jak promować mały biznes

jak promować mały biznes

Jak pokazuje doświadczenie jedną z najlepszych metod promowania dla małych firm jest pozycjonowanie lokalne. Jest to szczególna odmiana SEO która skupia się na uzyskaniu wysokich pozycji dla fraz związanych z lokalnym rynkiem. Pozycjonowanie stron internetowych może opierać się na krótkich frazach lub też frazach długiego ogona. Te ostatnie mogą przybierać formę pytania lub też bardzo konkretnego, specyficznego zapytania. W połączeniu z lokalizacją w zapytaniu takie pozycjonowanie może przynieść realne rezultaty. Małe firmy nie mają bowiem środków finansowych aby konkurować z dużymi przedsiębiorcami na popularne frazy kluczowe. Połączenie zapytań typu long tail z lokalizacją daje im jednak szansę na wybicie się.

Dlaczego zatem lokalne SEO jest idealnym rozwiązaniem dla mniejszych firm? Otóż pozwala przy relatywnie mniejszych kosztach uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Oprócz tego SEO lokalne ma dużo lepszą skuteczność. Pozwala zatem na lepsze pozyskiwanie klientów, co jest bardzo ważne.

Frazy długiego ogona na jakie pozycjonuje się firma sprawiają, że mamy tutaj do czynienia z klientem który jest zainteresowany konkretną usługą lub produktem i przez ten fakt, jest już dużo bardziej skłonny do sfinalizowania transakcji po przejściu w link z wyszukiwarki.

Mali przedsiębiorcy nie muszą jednak korzystać wyłącznie z płatnych sposobów na zwiększenie swojej widoczności i rozpoznawalności w internecie. Darmową opcją jest na przykład założenie wizytówki w Google Moja Firma. Ta darmowa usługa pozwoli wyświetlić się waszej firmie w naturalnych wynikach wyszukiwania i w ten sposób dotrzecie Państwo do klientów którzy szukają produktu lub usługi w swojej okolicy.

Dodaj komentarz