Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie www?
Sukces sklepu online zależy od wielu czynników. Bez dobrych produktów nie ma jednak nawet co marzyć o sukcesie. Aby jednak uzmysłowić klientowi, że dany produkt jest wart zakupu musi on zostać odpowiednio zaprezentowany. Prowadzenie sklepów internetowych w głównej mierze opiera się zatem na tym aby zaprezentować oferowany asortyment w możliwie jak najbardziej atrakcyjny sposób. Aby było to możliwe należy zadbać o prawidłowo zaprojektowaną kartę produktową. Jeżeli zatem interesuje was jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie www to zapraszamy was do dalszej lektury.
Tak więc każda karta produktowa w sklepie www powinna bezapelacyjnie zawierać cenę produktu. Informacja na ten temat musi być dobrze widoczna – najlepiej aby była kontrastowa z innymi elementami na stronie. Oprócz tego warto zastosować prostą metodę psychologiczną i cenę na stronie przekreślić podając niżej właściwą. Stwarza to bowiem w wyobraźni klienta wrażenie ciągłej promocji.
Zaraz obok ceny na karcie produktu obowiązkowo musi znaleźć się przycisk dodania towaru do koszyka. Tutaj też warto postawić na kontrastowe odcienie kolorów i dużą oraz wyraźną czcionkę.
Klienci obecnie bardzo często ,,kupują oczami” dlatego tak istotne jest aby karta produktu była okraszona wysokiej jakości zdjęciami. Zdjęcia powinny przedstawiać produkt ze wszystkich możliwych stron i skupiać się na różnorakich detalach towaru. Oprócz tego warto aby znalazły się zdjęcia przedstawiające produkt w użyciu.
Klienci bardzo często dokonują również zakupów prezentowych w sklepach online. Liczy się zatem dla nich kiedy produkt dotrze na miejsce. Istotne jest więc aby na karcie produktu była umieszczona informacja o dostępnych stanach oraz czasie wysyłki. Ta ostatnia informacja powinna zawierać zarówno czas samej realizacji czyli spakowania wysyłki przez przedsiębiorce jak i gwarantowany przez dostawcę okres w którym paczka dotrze na miejsce.
Karta produktu to też miejsce gdzie obowiązkowo powinna znaleźć się informacja na temat kosztów dostawy. Klienci bardzo często mogą bowiem rezygnować z finalizacji zamówienia jeżeli cena dostawy jest zbyt duża. Warto zatem aby znali oni takowy koszt już na etapie zapoznawania się z informacją o produkcie.
Na sam koniec warto postarać się zarówno o obszerny opis na karcie produktowej oraz o rzetelne informacje na temat ewentualnych zwrotów. Są to bardzo ważne informacje, jeżeli klient zakupuje produkt na przykład na prezent.