Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością?

Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością?

Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością?

Handel w internecie zyskuje na popularności rok rocznie. Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał jaki drzemie w takowym rozwiązaniu. Zmniejszają się koszty wynajmu lokalu i zyskują dostęp do klientów z całego świata. Aby jednak móc cieszyć się z duże sprzedaży w internecie trzeba posiadać dobrze zaprojektowaną stronę internetową. W związku z tym w poniższym artykule skupimy się na tym co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością.

Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością

Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością

Obsługa sklepów www w przypadku większości klientów nie przysparza zbyt dużych trudności. Nie znaczy to jednak, że strona sklepu internetowego nie powinna być dostosowana do zmieniających się wymagań oraz upodobań potencjalnych klientów. Jak pokazują dane statystyczne coraz częściej zakupy dokonywane są za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Mowa tutaj o smartfonach i tabletach. W związku z tym aby ułatwić klientom korzystanie ze sklepu www dobrze jest upewnić się, że dany sklep jest responsywny. Chodzi tutaj o to aby treści skalowały się w zależności od urządzenia na którym są wyświetlane.

Istotne jest również to aby strona była w pełni czytelna dla klientów. Na to czy strona jest przystępna pod względem treści wpływa wiele czynników. Użyte na stronie czcionki, ich kolor, kontrast czy też rozmieszczenie tekstów. Trzeba mieć na uwadze, że na przykład ciemniejsze czcionki na jasnym tle będą bardziej czytelne niż jasne fonty ustawione na mrocznym tle.

Pod względem użytkowym strona sklepu internetowego powinna też zapewniać możliwość łatwego kontaktu. Aby sprzedawać w internecie trzeba zyskać sobie zaufanie klientów. Nic tak nie buduje zaufania jak możliwość bezpośredniego kontaktu. Zaleca się zatem zadbać o to aby na stronie była możliwość szybkiego kontaktu różnymi drogami. Od kontaktu mailowego, poprzez telefoniczny aż na kontakcie poprzez media społecznościowe kończąc.

Dostosowanie się do powyższych sugestii na pewno sprawi, że obcowanie z ofertą na stronie tak przygotowanego sklepu internetowego będzie dla klientów czystą przyjemnością.

1 komentarz do “Co zrobić aby obsługa sklepu www była dla klientów przyjemnością?”

  1. Użytkownicy są bardzo ważni, jednak my sami również nie możemy się pogubić w prowadzeniu sklepu internetowego. U mnie wszystko się zmieniło odkąd posiadam oprogramowanie helpdesk, wspierające początkujących przedsiębiorców. Mogę zarządzać całą platformą, fakturami nie martwiąc się o to, że wszystko mnie przerośnie.

Dodaj komentarz