Zwiększenie zasięgu postów na Facebooku

Firmowa strona na Facebooku w obecnych czasach to swoistego rodzaju internetowa wizytówka firmy i znakomity sposób na kontakt z klientem. W związku z tym istotne jest aby za pośrednictwem tego serwisu budować pozytywny wizerunek marki. Jak jednak sprawić aby dotrzeć ze swoim przekazem do większej ilości potencjalnych klientów?Będzie to możliwe poprzez na przykład rozszerzenie zasięgów. W tym artykule skupimy się zatem nad tym jak powinno wyglądać w praktyce zwiększenie zasięgu postów na Facebooku.

firmowy fanpage

firmowy fanpage

Posiadanie własnego firmowego fanpage’a to dopiero początek przygody z social media. Trzeba też mieć świadomość jak istotne jest jego prowadzenie oraz jakich metod użyć aby zyskać popularność wśród fanów i zwiększyć oglądalność publikowanych przez siebie treści.  Dla dużej ilości potencjalnych klientów o atrakcyjności danego fanpage’a świadczy ilość osób które go polubiła oraz ilość udostępnień. Z tego też względu ważne jest zaangażowanie jak największej liczby osób do tego. Trzeba zatem postawić na różnorodność i atrakcyjność publikowanych treści. Mowa tutaj o przyciągających uwagę internautów grafikach, tekstach czy też materiałach wideo. A czy można jeszcze w inny sposób zawalczyć o uwagę facebookowiczów? Oczywiście, że tak. Można na przykład zwiększyć popularność naszego fanpage’a poprzez zorganizowanie konkursu z nagrodami.

Kolejnym krokiem do pozyskania fanów i powiększenia zasięgów jest aktywne udzielanie się w dostępnych na Facebooku grupach. Merytoryczne i pomocne wypowiedzi w grupach to nic innego jak bardzo dobra forma reklamy. Warto też publikować posty czy publikować jakiś wpis na stronach które będą zbliżone naszej tematyce. Im aktywniejsi będziemy na Facebooku tym większa szansa na to iż zwiększymy popularność naszego fanpage. Staraj się zatem zawsze odpowiadać na komentarze i utrzymywać kontakt z odbiorcą.

Istotne jest również przypominanie użytkownikom o publikowanych już wcześniej wpisach. Nie bójcie się zatem zamieszczać również wpisów do starszych postów. W taki sposób użytkownicy będą nie tylko na bieżąco z aktualnymi publikacjami ale dotrą również do starszych treści o podobnej tematyce. Przydatne okaże się to szczególnie w momencie gdy tworzymy na przykład cykl jakiś interesujących publikacji.

 

Przykładem firmy której fanpage jest prowadzony zgodnie z tego rodzaju zasadami może być na przykład firma Hurtownia Opakowań – https://e-hurtownia-opakowan.pl/ która dba aby w jak najszybszym czasie odpowiadać klientom na ich zapytania i wiadomości oraz publikuje atrakcyjne wizualnie treści.