Zalety płatnych kampanii Google Ads

Oprócz takich długofalowych sposobów na promowanie firmy w sieci jak pozycjonowanie istnieją też inne metody pozyskania klientów i poprawienia rozpoznawalności w internecie. Mowa tutaj o płatnych reklamach typu Google Ads. Ten rodzaj promocji niesie ze sobą bardzo wiele korzyści. Nie wszyscy przedsiębiorcy są jednak do końca przekonani do inwestowania w tego rodzaju kampanie reklamowe. W związku z tym w poniższym artykule przedstawimy wam zalety płatnych kampanii Google Ads.

Zalety płatnych kampanii Google Ads

Zalety płatnych kampanii Google Ads

Po pierwsze kampanie Google Ads pozwalają poprawić świadomość danej marki wśród klientów. Wystarczy do tego celu użyć kampanii displayowych które w prosty i łatwy sposób umożliwiają zaprezentowanie potencjalnym klientom oferty danej firmy. Co istotne prezentacja ta odbywa się w najbardziej dogodnym i mającym największą szansę powodzenia miejscu oraz czasie. Wykorzystując do tego celu kierowanie reklam na określone miejsca docelowe. Co interesujące kampania tego rodzaju wcale nie musi być też przesadnie kosztowana. Google udostępnia bowiem w przypadku takich kampanii model rozliczenia CPM. Chodzi tutaj o opłatę za tysiąc wyświetleń reklamy potencjalnym klientom.

W związku z tym dobre doprecyzowanie gdzie i do kogo ma być skierowana reklama pozwala w znakomity sposób osiągać rezultaty które przewyższą w znacznym stopniu te możliwe do uzyskania za pośrednictwem radia lub też telewizji.

Inną zaletą reklam Google Ads jest możliwość osiągnięcia bardzo szybkich rezultatów. Tak jak w przypadku pozycjonowania rezultaty widoczne są dopiero po dłuższym czasie i nie znikają szybko. Tak w Ads mamy do czynienia niemal z natychmiastowym efektem. Trzeba jednak zaznaczyć, że efekt ten znika tak szybko jak tylko zakończy się dana kampania.

W związku z tym faktem reklamy Ads są szczególnie przydatne w przypadku młodych i nowych firm które dopiero co szukają swojego miejsca na rynku. Wystarczy stworzyć odpowiednią kampanię i już tego samego dnia możemy rozpocząć proces pozyskiwania nowych klientów. Reklamy Google Ads sprawdzą się też w przypadku różnych sezonowych akcji promocyjnych. Okres przedświąteczny jest tutaj doskonałym przykładem momentu gdzie odpowiednio zoptymalizowana kampania reklamowa może pozwolić wielokrotnie zwiększyć zyski.

Doskonała możliwość mierzenia efektów kampanii

Na sam koniec należy wspomnieć o chyba najważniejszym aspekcie kampania Google Ads czyli ich bardzo dużej mierzalności. Inwestując w reklamę w radio czy telewizji nigdy na prawdę nie mamy dokładnej wiedzy jakie przyniosła ona efekty. Możemy jedynie je oszacować. Natomiast Google Ads daje nam wgląd do bardzo dokładnych statystyk. Sprawia to, że płacimy wyłącznie za tych klientów którzy realnie kliknęli lub zobaczyli daną reklamę.

Jeżeli zatem jesteście zainteresowani przygotowaniem dla waszej firmy kampanii Google Ads to warto zlecić to zlecenie profesjonalnej agencji reklamowej takiej jak – https://e-prom.com.pl