Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jaka powinna być firmowa strona internetowa?

Jaka powinna być firmowa strona internetowa?

Jaka powinna być firmowa strona internetowa?

Jesteś przedsiębiorcą i szukasz sposobu aby dotrzeć ze swoja ofertą do szerokiego grona klientów? W dobie internetu firmowa strona www będzie odpowiedzą na tego typu pytanie. Firmowa strona jednak nie może być przygotowana byle jak i musi spełniać szereg wytycznych aby pomóc odnieść twojej firmie sukces w internecie. W tym artykule podpowiemy zatem jaka powinna być firmowa strona internetowa aby przyciągała ona nowych klientów.

firmowa strona www

firmowa strona www

Zacznijmy od tego, że już na etapie projektowania strony www musisz się zatroszczyć o to aby jej strona graficzna była odpowiednio dopasowana do grupy docelowej do której zamierzasz dotrzeć. Postaraj się aby tematyka twojej firmy korelowała z szatą graficzną i estetyką całej witryny. Zapomnij o używaniu już gotowych szablonów i postaw na niestandardowe rozwiązania. Miej również na uwadze, że grafika strony to nie tylko obrazki i kolory ale również czytelne i przystępne dla użytkowników czcionki.

Postaraj się również aby twoja firmowa strona internetowa była intuicyjna w obsłudze oraz zapewniała prostą nawigację.

Pamiętaj również o tym, że w dobie urządzeń mobilnych twoja strona internetowa musi koniecznie być responsywna. Chodzi tutaj o to aby jej rozdzielczość dopasowała się automatycznie do urządzeń mobilnych umożliwiając właścicielom smartfonów i tabletów jej przyjemne przeglądanie. Miej też na uwadze, że sama wyszukiwarka Google dużo bardziej przychylnie patrzy na strony które udostępniają responsywną wersję.

Zadbaj też o odpowiedni content na swojej stronie. Twoja firmowa witryna musi być dopasowana nie tylko pod względem graficznym i technicznym ale też pod względem zawartości która na niej się znajdzie. Postaw zatem na angażujące uwagę klientów artykułu i publikacje. To one decydują o sukcesie w internecie.

Publikowane przez Ciebie treści na firmowej stronie powinny być jak najbardziej spójne i nieść ze sobą wartość merytoryczną. Zastanów się czego może chcieć dowiedzieć się potencjalny klient i na tej podstawie twórz publikacje na swoją firmową stronę www. Jeżeli sam nie jesteś w stanie napisać tego rodzaju publikacji zawsze możesz zwrócić się do agencji marketingowej lub też doświadczonego copywritera.

 

Dodaj komentarz