Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Jak prezentują się koszty prowadzenia fanpage?

Jak prezentują się koszty prowadzenia fanpage?

Jak prezentują się koszty prowadzenia fanpage?

Posiadanie strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych to w obecnych czasach konieczność, jeżeli prowadzimy jakikolwiek biznes. Mimo tego iż jest to tak ważny element sukcesu to wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że prowadzenie fanpage’a można traktować po macoszemu przeznaczając na to od czasu do czasu kilka minut. Jest to duży błąd, który może się niekorzystnie odbić na naszym wizerunku w przyszłości. Warto zatem postawić na profesjonalne prowadzenie swoich działań w mediach społecznościowych. W tym wpisie postaramy się zatem odpowiedzieć jak prezentują się koszty prowadzenia fanpage gdy chcemy robić to dobrze.

firmowy fanpage

firmowy fanpage

Oczywiście na postawione w tytule pytanie nie można udzielić jedne, konkretnej odpowiedzi. Wszystko przez to iż każdy fanpage jest różny oraz wiele zależy od tego w jakiej branży i jakim rejonie prowadzimy działalność.

 

Postaramy się zatem przyjrzeć bliżej jakie czynniki mogą mieć wpływ na koszty prowadzenia fanpage’a. Po pierwsze będzie to strategia działania. Mowa tutaj o pomyśle na tym jak ma wyglądać i funkcjonować nasz profil. Trzeba zatem dokładnie określić grupę docelową i na jej podstawie tworzyć treści które będą interesujące. Ponadto trzeba zastanowić się jakie treści publikować aby jednocześnie przykuły one uwagę naszych odbiorców i pomogły realizować założone przez nas cele biznesowe. Trzeba więc mieć też jasno określony cel działania. Co chcemy osiągnąć za pomocą fanpage’a? Czy ma być to funkcja informacyjna na temat nowych produktów czy też celem jest budowanie społeczności?

Kolejną ważną kwestią mająca wpływ na koszty prowadzenia fanpage jest to jak często zamierzamy publikować treści. Oczywiście znowu wszystko zależy tutaj od specyfiki danej branży. Niektóre firmy będą mogły publikować nawet kilka razy dziennie gdzie inne o profilu B2B raczej mogą sobie spokojnie pozwolić na dużo rzadszą częstotliwość wpisów.

 

Logicznym zatem będzie iż fanpage który będzie wymagał częstej publikacji będzie generował dużo wyższe koszty niż ten gdzie sporadyczne wpisy są akceptowalne.

Na koszt prowadzenia fanpage ma też wpływ jego wielkość. Zupełnie inaczej wygląda obsługa fanpage’a który ma tysiące fanów a zupełnie inaczej takiego który dopiero zaczyna swoje internetowe podboje.

 

Jak zatem widzicie na koszt prowadzenia fanpage’a wpływ ma bardzo wiele czynników i nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to jak wyglądać będą tego koszty. Każdy przypadek należy rozważać indywidualnie.

Dodaj komentarz