Przejdź do treści

Jak sprzedawać w Internecie

Jak sprzedawać w internecie

Strona główna » Instagram w internetowym biznesie

Instagram w internetowym biznesie

Instagram w internetowym biznesie

Gdy sześć lat temu Facebook wykupił platformę Instagram wielu zastanawiało się czy jest to dobra inwestycja. Jak pokazał czas Instagram okazał się ogromnym sukcesem i korzysta z niego coraz to większa liczba użytkowników. Co najważniejsze, Instagram to także doskonałe miejsce do promowania swojej działalności. Dziś omówimy zatem jakie znaczenie ma Instagram w internetowym biznesie.

instagram

instagram

Jak pokazują statystyki z Instagrama korzysta już ponad 700 milionów ludzi na całym świecie. Mówimy zatem o bardzo dużej grupie potencjalnych klientów. Dodatkowym argumentem za tym aby wykorzystać Instagram do promocji swojej firmy jest statystyka według której blisko połowa ruchu na stronach typu e-commerce pochodzi właśnie z portali społecznościowych do których zalicza się przecież Instagram.

Jak zatem promować swoją firmę za pomocą Instagrama? Niezbędne będzie założenie profilu biznesowego w serwisie. Tego rodzaju profil stwarza możliwość dodania danych kontaktowych takich jak numer telefonu czy też adres mailowy. Ponadto profil biznesowy daje dostęp do statystyk które będą niezwykle przydatne podczas analizowania prowadzonych działań marketingowych.

Używanie profilu biznesowego pozwoli nam za pomocą atrakcyjnych zdjęć pokazać szerokiemu gronu odbiorców dane produkty w jak najlepszym świetle. Prowadząc konto biznesowe warto jednak mieć z góry ustaloną strategię działania. Musimy się upewnić, że nasz profil będzie spójny i w jak najlepszy sposób będzie prezentował naszą markę.
Poniżej znajdziecie kilka rad jak to osiągnąć. Po pierwsze należy pamiętać o regularnym publikowaniu treści. Przyjmuje się, że cztery do pięciu wpisów w tygodniu będzie wartością optymalną. Ponadto należy dbać o jakość publikowanych treści. Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i przyciągną od razu uwagę potencjalnego klienta.

Nie zapomnij również o stosowaniu w swoich wpisach hasztagów. To dzięki nim potencjalni klienci będą w stanie odnaleźć twoje produkty. Warto również śledzić profile konkurencji i na bieżąco patrzeć jakie działania prowadzą. Postaraj się również zaprzyjaźnić z innymi firmami które mają podobny target klientów ale nie będą stanowić bezpośredniej konkurencji.
Jeżeli szukasz firmy która poprowadzi dla twojego biznesu konto na Instagramie lub w innych mediach społecznościowych to warto zapoznać się z ofertą agencji promocyjno-reklamowej E-prom http://e-prom.com.pl

Dodaj komentarz