Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Szukasz sposobu aby zwiększyć zyski swojej firmy? Zastanawiasz się nad płatną reklamą? Nie jesteś jednak pewien z jakich metod skorzystać aby uzyskać najlepsze rezultaty? W tym artykule postaramy się was przekonać dlaczego warto korzystać z Google Ads.

Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Po pierwsze ten typ kampanii reklamowej pozwala trafić z ofertą do klienta który realnie jest zainteresowany daną usługą lub produktem. W przypadku dużych firm które zajmują wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania jest to niejako realizowane samoczynnie. Mniejsze firmy, które nie mają szans na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google muszą jednak uciekać się do innych metod. Dotarcie do klienta umożliwia im dobrze ztargetowana reklama Google Ads.

Google Ads to też możliwość przyciągnięcia do siebie lokalnych klientów. Poprzez fakt, iż narzędzie to pozwala dokładnie sprecyzować zasięg reklamy mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów z danego obszaru czy też miasta. Zwiększa to szanse na skorzystanie przez nich z naszej oferty.

Na uwagę zasługuje również fakt iż poprzez reklamy Google Ads będziesz mieć możliwość umieszczenia informacji kontaktowych zaraz przy reklamie. Będziesz zatem mógł od razu dostarczyć klientowi istotnych informacji o swoim biznesie. Jest to szczególnie przydatne w przypadku niektórych branż. Da Ci bowiem możliwość przedstawienia informacji kontaktowych do konkretnych oddziałów firmy czy też pokazać oferowane kategorie asortymentu.

Inną zaletą reklam Google Ads jest możliwość wzbogacenia je o opcję remarketingu. Reklama która ,,śledzi” klienta to obecnie jeden z bardziej skutecznych sposobów na to aby klient zapamiętał daną markę czy też produkt. Przez utrwalenie go w jego świadomości zwiększysz prawdopodobieństwo, że w przyszłości skorzysta on z oferowanych usług lub produktów.

Nie bez znaczenia jest również fakt, że reklamy Google Ads mogą być też wyświetlane na urządzeniach mobilnych. Daje Ci to dostęp do jeszcze większej bazy potencjalnych klientów którzy mogą znajdować się na wyciągnięcie ręki od twojej firmy.